onsdag 4 maj 2011

Lösgörande


Idag har jag kört lite lösgörande arbete med Nova. Ganska lång och låg form i alla gångarterna och mycket flyttande för skänkeln. Hon skötte sig jättebra så länge jag höll min (jädra) höger hand rätt.

Karin och Kimberly var oxå med. Karin fick ett jättetrevligt telefonsamtal medan vi red, men jag tror att Tilda vill berätta om det först... Så jag får försöka att vänta med att skvallra om den goda och spännande nyheten, hur nu det ska gå!!! Det gäller att hon skyndar sig att blogga om detta ;-)

Lilly är sjuk så Love har vilat idag och så blir det nog imorgon oxå.
Tilda och Karin fixade med Nova igår, jag var och fick ett träningsprogram för min besvärliga rygg. Så nu ska jag försöka att klämma in en massa ryggövningar tre dagar i veckan oxå. Men det ska jag nog fixa, för jag har många år kvar att arbeta på förskola...

Imorgon ska kanske syrran åka och hoppa med Nova för Gunilla, hoppas dom kommer iväg. Båda två verkar tycka att det är sååå roligt, dessutom känns Nova väldigt pigg nu!

1 kommentar :

Tilda sa...

Nej då. Klart du får säga!:)