söndag 1 maj 2011

Heldag i Färsta


Mina älsklingar, Lilly och Nova!

Åkte till stallet strax efter två och var hemma ikväll halv nio, snacka om heldag...
Mamma, pappa, syrran, Lukas, Linn, Lilly, jag och båda hästarna har varit i Färsta idag. Vi har ridit, myst, fikat och bara haft det bra.


Lilly och jag stannade eftersom Lilly rider lektion, medan resten av gänget for hem vid halv sextiden.


Efter Lillys lektion kom Tilda till Färsta med Kimberly, då blev vi kvar och tittade på dom.

Pia och Emilia kom oxå dit för att träna western med Diamond, då blev vi kvar och tittade på dom oxå. Medan vi tittade på dom så kom Lotta (hon som äger paddocken) dit med sin Westernhäst. Så vi fick mycket att titta på, det var lite svårt att slita sig för att åka hem...

Igår var vi oxå i Färsta Lilly, Linn och Lukas hade fått i påskpresent av mormor och morfar att rida privatlektion för ridläraren Elin. Det gick super och barnen var nöjda, härligt.

(Blir kanske en liten film från helgen så småningom).
Nu ska jag sova, har öppning på förskolan imorgon, gäsp...

2 kommentarer :

MoM sa...

Snacka om en riktig hästdag. Vilken tur att dottern har samma intresse som dig.
Ser fram emot att se film från helgen. Mycket bra på den kan jag tänka mig.

Kerstin sa...

Vilken härlig dag!! ♥
Vilken vacker isabell, är lite svag för den färgen, någon gång ska jag ha en...