torsdag 5 maj 2011

Ponnyakuten


Kimberly (Tilda, jag har tjuvat bilden av dig, hoppas det var ok...)

Helt otroligt, Tilda ska än en gång på uttagningen till TV-programmet Ponnyakuten. I fjol var hon där med Rex och den sextonde maj ska hon dit med sin nya häst Kimberly. Hoppas att hon kommer med, det kan behövas lite goda råd för att Kimberly ska bli lite mera lätthanterlig.
Jag håller verkligen tummarna. Fatta vad coolt att kolla på dom på TVn!!!

Jag fick skriva om detta för Tilda, kunde inte hålla mig längre...

Syrrans träning med Nova var inställt ikväll, så dom hade varit ute i skogen och ridit i regnet istället, brrr vad kallt!

Själv har jag gjort min rygg/magjympa, oj vad det var jobbigt idag. Jag har ganska rejäl träningsvärk sedan i tisdags, men nu är det vila tills på lördag, då ska jag köra ett pass till. Nu jävlar ska jag få en bra rygg!!!

Förutom detta så sitter jag i uterummet och är "apmätt", har varit med familjen och ätit taco och glassbuffé, mums!

6 kommentarer :

Urra sa...

Jag fryser än.

Vinnarskalle sa...

Jag är mätt än.

Linnea med Alice sa...

SV: Tack så mycket! :)

MoM sa...

Kul för Tilda, jag håller alla tummar att hon kommer med till Ponnyakuten denna gång.
Äntligen har du förstått att du måste arbeta med att skaffa dig en bättre rygg, du är ju "bara" 43 och har typ minst 20 år kvar med dina små gunstlingar. Nu gäller det att hålla i och inte lägga av efter 14 dagar, basta.

Anonym sa...

Kul för Tilda!
Den tjejen som hade Trixi innan oss var ju med i sista omgången som nyss gått (Nicole). Gissa om småtjejerna i stallet är impade *haha* Trixan är ju nästan kändis :-)
"Jag mötte Lassie..." *trallar*

Kerstin sa...

Spännande!!
Är oxå mätt i magen och nöjd i själen. Härligt med fredagar!!