söndag 29 maj 2011

Ett tag sedan

Det var ett tag sedan jag skrev, men det är liksom fullt upp...
Jag var ledig i torsdags för att åka upp till stugan med mor & far för att städa, det gick bra vi fick mycket gjort.
Fredagkväll hade syrran och jag fixat morsdagsmiddag här hemma till vår käre mor, det var trevligt!
Syrran tog hand om hästarna både torsdag och fredag, men lördag var jag upp och red, härligt!


Idag (bilden) red Lilly och jag med Karin, det gick super tills Kimberly blev rädd för något... Första gången höll sig Karin kvar, andra gången damp hon i backen., men det gick bra inga skador...
Nova var jättepigg, men Love såg tyvärr inte helt bra ut i höger bakben, kan vara partellaupphakningarna som spökade.

Ikväll har Lilly varit på Färsta och ridit, det gick som vanligt bra. Hon är mycket säkrare på ridskola tycker jag, tror dessutom att det är dags för henne att flytta upp en grupp. Vi får se vad som händer... Vi har kanske något mera pågång!

1 kommentar :

Kerstin sa...

Åhh, hemlisar du med... ;)