lördag 25 september 2010

Kändes annorlunda idag

Har varit hos Ingela och fått en andra behandling. Det kändes helt annorlunda denna gång. På vänster sida som jag har haft problem med kändes det bara skönt. Däremot på höger sida kändes det massor: Skuldrorna och nacken brände och drog, armen och handen domnade bort flera gånger. Det går helt enkelt inte att förklara känslan jag får under behandlingen.

Veckan som varit har varit upp och ner, men jag mår så mycket bättre än vad jag gjorde i måndags.
Bla sover jag gott på nätterna och det var länge sedan. Nu hoppas jag på en fräsch kropp så jag kan börja rida igen...

6 kommentarer :

Urra sa...

Skrev först en fyndig kommentar om din rygg och att komma tillbaka till hästryggen, men jag fick error när jag skulle sända iväg den och nu orkar jag inte skriva om den.

Maria sa...

Men herregud vad det verkar bli problem när du ska skicka dina kommentarer...

MoM sa...

Antagligen har du avlastat vänstersidan som problemen satt i från början och därför är högersidan nu åt helsike. Kämpa på snart är alla sidor redo för hästryggen ( på tjockisen).

Ingela sa...

Man kan iaf känna sig trygg i att den kloka kroppen vet i vilken ordning den vill ta saker för att ge bästa stöd åt självläkningen när den tagit fart =) Men allt har sin tid, det går inte att trolla utan kroppen måste rulla tillbaka sina mönster, unwinda, och hitta kraften. Det gör kroppen helt själv. Behandlingen bara "sätter igång" saker och ting ... men en spännande resa är det kan jag intyga =)

Kerstin sa...

Hoppas allt bli bra och du får rida igen, så att själen får sitt oxå!

Maria sa...

Hoppas oxå på att kunna rida snart. Jag börjar känna mig ganska orolig och otillfredsställd, kan jag lova. Fattar inte vad jag gjorde innan hästarna...