måndag 20 september 2010

Häftig känsla

Jag har varit och fått KS-behandling av Ingela. Det var häftigt och omtumlande!
Jag kan säga att det brände, kylde, drog, ryckte och släppte i alla möjliga kroppsdelar.
Jag började med att känna hur det pulserade på framsidan av låren sedan gick det upp mot ryggen.
Jag har dessutom haft lite problem med mitt vänstra öra, nu förklarade Ingela att det har samband med min vänstra höft. Och det är vänster sida som jag har mest problem med.
Jag måste se till att öppna upp ner mot ryggslutet så att jag får bättre cirkulation inne i kroppen "typ".

Känner mig nöjd med mig själv att jag har unnat mig detta, ska tillbaka för behandling nummer två på lördag. Jag ska dessutom vara hemma ifrån jobbet idag och imorgon, så att det inte blir värre med ryggen.
Ingen ridning på ett tag alltså, suck!

3 kommentarer :

Elisabeth sa...

Men så spännande. En sådan behandling vill jag gärna ha jag också :) Hoppas det blir bra med din rygg.

Ingela sa...

Tack för rolig beskrivning! Du fick med mycket där. Undrar hur det känns idag då ;o)
Önskar dig en fin ledig dag, trots lite regn, men om man ändå bara vill vara inne och mysa så =)

Kerstin sa...

Låter som om det är precis det jag skulle behöva... Allra helst efter den här lite hektiska sommaren...
Hoppas bara lilla Hannah håller sin plan... ;)