söndag 19 september 2010

Jaha...

...då var det dags igen! Min rygg har pajjat, idag innan vi red så bara, aj vad ont i ryggen jag fick! Det gick ganska bra att rida ändå, ända tills jag skulle trava, då var det bara att hoppa av. Ganska typiskt, nu är Nova bra, då är det min tur att få problem. Vet inte riktigt vad jag ska göra med ryggen, det är ungefär bara en månad sedan som jag hade problem. Det är precis så att det bara behövs lite, så blir det ett ryggskott.

Lilly har kalasat hela helgen, hon har verkligen blivit firad, det är hon värd!

3 kommentarer :

Elisabeth sa...

En möjlighet är MirakelMartin som vissa av oss kallas honom :) Han kommer till Sundsvall då och då. Hemsida kroppia.se, där brukar det stå om han är på gång. Man vet aldrig, jag hade prövat allt möjligt innan honom.

Nypan sa...

Jag rekomenderar honom oxå, han är suverän.
Jag har redan bokat tid med honom, han kommer i månadsskiftet.
Han är kanonbra!!!

Kramen

Maria sa...

Tack för tipset, Elisabeth och Nypan! Jag ska till Ingela idag och få KS-behandling, får se hur det funkar. Det ska bli spännande!!!