torsdag 4 juli 2013

Nu händer det grejer

Detta stora fordon mötte jag idag, när jag skulle hem och hämta lite lunch. Wow, det är ålltså delar till vårt hus!!! Jag höll på att backa i diket av upphetsning;-)

Här lastas grejer av på tomten:-)

Det blev lite trångt hos oss, för dom som ska gjuta plattan till garaget imorgon, kom och gjorde lite förberedelser!!!
Det känns helt fantastiskt att det verkligen börjar hända saker!

Syrran och jag tog en liten bustur i skogen med hästarna ikväll, härligt. Jag t.o.m hoppade i nerförsbacke;-) , eller hur Syrran?

Ikväll blir det tidigt i säng, kroppen värker och ögonen känns tunga, men jag mår sååå bra!

1 kommentar :

MoM sa...

Vadå börjar hända? Tycker inte det har gjort annat än hänt saker. Finns väl ingen anledning att backa ner i diket när ni äntligen ska få ert hus. Vad kommer då att hända NÄR ert hus står i LD?
Grattis till hoppningen, du blir väl inte kaxig nu?