lördag 30 juli 2011

Hela gänget på ridtur


Nu är hela gänget samlat, först har vi Tilda på Kimberly, sedan Lilly på Acke, däremellan går Love som jag har som handhäst när jag rider Nova...

Det blev en varm svettig tur upp mot Södra, alla hästar utom Nova dröp av svett, vilket även vi ryttare gjorde. Det var riktigt, riktigt varmt och det är ganska jobbiga backar att ta sig uppför när vi rider mot Södraberget...
Love var såklart överlycklig av att få följa med, alla hästarna skötte sig exemplariskt måste jag säga. Då är det roligt... Skulle Love kunna hänga på oss tre dagar i veckan så skulle han få motion och tillfredsställelse så det räckte tror jag.
Hm, kanske måste vi skaffa en till häst, för syrran var ju inte med dag, det fanns ingen häst till henne... Nädå, jag skojar bara!!!

1 kommentar :

MoM sa...

Kul att Love fick följa med på ett hörn. Förstår att han blir förtjust över att inte bli lämnad ensam.