fredag 8 juli 2011

Love är halt

Love är halt på höger fram, hela han såg lite stel ut. Han är inte varm, kanske lite, lite svälld under knäet. Eller oxå kanske det kan bero på att hovslagaren raspade ganska mycket på hans hovar i onsdags. Han sa att Love skulle kunna bli lite ömfotad i några dagar. Men jag tror inte riktigt att hältan kan bero på det. Det första vi tänkte på var såklart fång, men han är inte ett dugg varm, så då kan det väl inte vara det...
Det är bara att vänta och se vad som händer med lillgubben.

Igår red syrran och jag upp mot Södraberget, vi var ute i drygt en timme, mycket klättrande blev det, bra!

Idag red vi mycket trav och galopp i ca fyrtiominuter, hästarna blev ganska trötta i värmen. Imorgon ska dom få vila...

Hm, själv har jag problem med ryggen, bara för att jag låg i en solstol och läste igår, det funkar inte för min rygg!!!

2 kommentarer :

Kerstin sa...

Nej, hoppas han bara trampat snett eller fått sig en spark.. Bli bra snabbt!!

Olivia Gustavsson sa...

Hoppas han blir bra snart!