söndag 3 juli 2011

Vilken dag!


Här är hela familjen påväg på en tur i skogen. Karln min med Love och Lilly på Acke...


Kanske det kan bli en western-häst av Acke, då skulle Lilly bli lycklig. Här tränar dom på att svänga med vikthjälperna och en hand. Det såg riktigt bra ut.


Här är vi på hemväg, karln min och Acke var svettiga. Nova hade precis kommit igång och ville gärna springa mera. Acke skötte sig super med Lilly vi travade mycket och en galopp blev det, såg så bra ut... Tror jag håller på att bli kär i den ponnyn!
Nova har tappat en sko, men jag red ändå, som tur är kommer hovslagarn på onsdag.

Före ridningen, efter hagbygget har jag storstädat huset, efter ridningen tvättade jag bilen. Ååå, vad jag trivs när jag får en massa gjort, skönt med semester!

1 kommentar :

Urra sa...

Du lovade ju att inte bli kär i den nya ponnyn i första taget.