fredag 15 juli 2011

Tack Henke!


Systrarna "Sjödin" har byggt ännu en hage till våra bästa fyrbenta vänner...

Denna gång var det enkelt eftersom min svåger "Henke", hade förberett med att röja undan allt gräs där vi skulle dra tråden. Han hade dessutom röjt bort allt gräs under tråden runt hela hagen, sammanlagt fem timmar. Jag tackar och bockar!!!

Jag har varit med familjen på mini-semester i Östersund, bott på hotellet, gått på Frösö-zoo och bara haft det bra, så mysigt. Min rygg tycker inte om att åka bil, men att gå på zoo en hel dag gjorde att det kändes bättre. Nu är det sämre igen efter att ha suttit i bilen hela vägen hem. Det är tur att jag har semester, jag hade inte kunnat jobba eftersom jag inte kan böja mig ner. Så jäkla trist! Men det är bara att bita ihop och stå ut...

Syrran har haft hand om hästarna, Acke är helt gudomligt snäll. En dag hade Linn ridit honom och syrran red Nova, dom hade t.o.m galopperat några steg.
Idag hade Lukas ridit honom, det hade oxå gått bra, kul!

Inga kommentarer :