lördag 31 juli 2010

Lite fix i stallet


"Pimmen" (hingsten), till höger med sin kompis "Lolly", till vänster. Härligt för "Pimmen" att få en "hagkompis" på gamla dar!!!




Första kärran skit från hagen, jag tog tre, sedan blev jag lite trött. Det syns inte ens att jag tagit bort nåt... Mellen var med hela tiden, han var väldigt intresserad.

Har haft jättemysigt i stallet. Blev där i flera timmar, vet inte riktigt vad jag har gjort. Mockat till Nova, Love och Mellen, kört skit från hagen, bytt vojlockar (dags för en tvättning), sopat, kliat och gosat med hästarna. Jag var helt själv i stallet, jag älskar det! Ska kanske åka upp igen och ta en promenad med Novis.

3 kommentarer :

Urra sa...

Vilken tur att du tar skitgörat, men jag inser att du även har lämnat lite till mig.

Maria sa...

Skojar du, det finns massor kvar. Ta inte ör mycket i kärran bara, den knakade rejält!

Ingela sa...

Katterna är en grannes :o)