lördag 17 juli 2010

Avkoppling i stugan


Underbara stugan, ända stället där jag riktigt kan koppla av...

Jag har i princip legat i en solstol och läst sedan jag kom dit, lagat lite mat och diskat, guud så skönt det varit! Lilly och hennes kompis Edith har klarat sig helt själva


Väl hemma håller karln min på och jobbar för fullt! Jag är riktigt imponerad, hela uterummet är målat, nu ska det bara målas en gång till. Och eftersom han har gjort det så bra, borde det kanske vara han som målar det en andra gång oxå, så att jag inte tabbar nåt :-)

1 kommentar :

Urra sa...

Självklart ska Jörgen fortsätta måla om det blir så bra. Idag när Lukas red for han i backen med ett brak, vi mötte en joggare som Love tyckte var superfarlig. Lukas fick lite ont i baken men han hoppade upp igen och sen blev det trav och galopp igen. När Linn red och Henrik skulle gå bredvid så blev det en ofrivillig galopp. Henrik var inte riktigt vaken. Jag och Lukas satt upp och började rida kl 8.