tisdag 1 juni 2010

Jippi!


Här ska altanen vara, med tak, fönster och dörrar...

Dags för nästa projekt, hantverkarna ska snart börja med altanen. Det kommer att bli såå fint, tak, fönster och dörrar!!! Troligtvis ska dom börja redan denna vecka, jag håller på att längta ihjäl mig tills allt är klart... Jag har idag skurat målningen uppe vid taket så vi ska kunna måla även där. Tagit det ganska lugnt alltså, ja, lagat mat och hunnit till granngården för att köpa lite till hästarna har jag såklart oxå gjort...

Idag har syrran och Linn ridit hästarna, det hade gått bra. Jag var upp imorse och tittade till dom och gosade lite.

1 kommentar :

MoM sa...

Bra jobbat med grundningen av huset.
Ni ska inte tro att ni är ensamma om att vara nyfikna på hur altan blir. Jag känner åtminstone en till. Vilken förändring det kommer att bli!