söndag 13 juni 2010

Solohelg!

Lilly och jag hade jättemysigt igår, åt mammas middag i soffan, medan vi såg på Wildkids. Vi hjälptes åt att duka bort och tog fram massa godsaker som vi mumsade på medan vi såg Barbacka.
Vi somnade sedan gott tillsammans i JC,s och min säng.

På morgonen for jag upp och släppte ut hästarna, sedan åt Lilly och jag frukost. Det var tänkt att vi skulle rida, men syrran och Lukas tog hästarna istället.
Lilly och jag började grunda i uterummet. Vi blev avbrutna av att Lukas skulle på sommaravslutning på Linns förskola, så vi bytte om och Lilly bytte av Lukas och red Love.

Love var lugn och beskedlig idag, det såg himla bra ut. Syrran red lite dressyr med Nova det såg oxå bra ut, mycket galopparbete. Dom red en omväg genom skogen när de skulle till stallet, det hade oxå gått bra. Lilly kände sig nöjd över sin ridning, roligt!


När vi kom hem grundade vi färdigt, skönt nu är de oxå gjort.

Jörgen har kommit hem från Kiss konserten, han ser lätt sliten ut och har ont lite här och var. Tror han har glömt bort att han inte är tjugo längre...


Dumle-kanin har fått en tvåvåningsbur av Tilda, jättehärlig, tack för den!

3 kommentarer :

MoM sa...

Skitmysigt har ni tydligen haft, blir lite avis.
Dottra verkar duktig att måla, hoppas att hon fortsätter med sån´t. Kan vara bra i vuxenlivet.
Ta nu hand om karn din så att han begriperr att han fyllt fyrtio, ha,ha.

Urra sa...

Lilly har ju fått mer målning nu i sommar. Det är ju dax för den "nya" kaninburen.

Kerstin sa...

Min gubbe var oxå lite sliten, först AC/DC och så Kiss.... uj uj!!
Barbacka har jag missat totalt, snabbkollade lite på svt play, måste ses med barnen!
Tror till o med sonen kommer att bli ridsugen då. :)