måndag 14 juni 2010

En bra dag!

Trots att jag fick börja två timmar tidigare, pga personalfrånvaro. Det flöt på bra på jobbet även fast vi var en personal kort, då känns det bra...

Ner på stan och hämtade Lilly, hon hade blivit bjuden på lunch av syrran och Henke. Inte bara det, Lilly hade fått ta hål i öronen, jag blev jätteöverraskad. Syrran och Lilly har ett speciellt förhållande, syrran får Lilly att göra saker som hon egentligen inte riktigt vågar. Lilly måste vara väldigt trygg i syrrans sällskap, det är bra...

Hem, målade taket utanför garaget, så nu är det gjort, bra...

Åkte iväg parkerade bilen hos syrran,gick sedan upp till stallet och hämtade hästarna. Vi tog en promenad tillbaka till sommarhagen. Love i täten och Nova i släptåg. Det var inga som helst problem att gå med båda hästarna, dom är verkligen supersnälla.
När jag gick runt hagen för att kolla tråden följde båda hästarna med, det var mysigt...
Syrran och Henke hämtade upp mig i hagen, men jag fick en rejäl promenad, bra...

Hämtade karln min på jobbet, hem käkade middag, sedan gick vi ut och målade igen. Så nu är ännu en vägg gulmålad, superbra...

Har alltså haft en "bradag", men nu är jag trött!

3 kommentarer :

MoM sa...

Bradag för dig tycks innebära "inga döda minuter". Ni är verkligen idoga med detta målande. Ska ni vara klara före den 20:e juni?

Maria sa...

Nä, men det vore roligt om vi hann dra över huset med en omgång gult innan semestern. Då är det bara en omgång kvar.
Och, ja jag gillar att ha nåt att göra, bara det inte blir för mycket...

Urra sa...

Det är inte dåligt jobbat, ska du köra slut på dig själv inför semestern? Ta det lite lugnt oxå.