tisdag 29 december 2009

Vet inte, ska vi rida?


Starlin i hagen, två dagar innan han blev sjuk

Jag vet inte om det blir någon ridning idag. Lilly och jag hade tänkt rida, men det är -20°. Jag är dessutom förkyld och brukar få problem med astman när det är riktigt kallt ute. MEN, om vi inte rider får jag dåligt samvete mot hästarna, dom vilade igår och jag vill helst inte att de ska vila två dagar i rad. Man är ju liksom lite noggrann av sig...

Vi får se hur vi gör, Lilly ligger fortfarande i sängen och njuter av sovmorgon och jullov.

Idag för ett år sedan Starlin dog, han klarade inte andra operationen. Tarmarna var alldeles för hårt drabbade för att det skulle kunna rättas till... Sänder en hälsning till dig i hästhimlen!

4 kommentarer :

Elisabeth sa...

Var rädd om dig hästarna klarar säkert en dag i hagen, ni håller ju igång för det mesta annars.. Gott Nytt År!

Kerstin sa...

Hästarna klarar sig en dag till, om du blir sjuk får de ju vila ÄNNU längre!! Ta hand om dig!!

Urra sa...

Jag som hade förträngt att det var ett år sen idag. Linn och Lukas tänkte på Starlin när vi flög till Gran Canaria när vi var uppe i himlen.

Självklart låter ni hästarna vila när det är så kallt. Tror inte nån av er mår bra när det är för kallt ute.

MoM sa...

Vi sänder också hälsningar o kramar till Starlin i hästhimlen.