tisdag 22 december 2009

Love hos oss ett år idag


Alva, Emilia och Lilly sitter och fikar och har haft lilla julafton. Dom har oxå gjort en äppeltårta till Love och hängt upp godsaker i boxen till honom och Nova. Love har nämligen varit hos oss ett år idag.


Tjejerna tog därefter ut hästarna på en ridtur i "storhagen" (-20°). Jag tycker Alva ser lite snöig ut, vad kan ha hänt. Jaha hon ramlade visst av Love när han blev lite sugen att galoppera. Vilken tur att hon landade mjukt i djupsnön...

Dom hade haft en härlig dag i stallet. Ååå vad jag hade velat vara en liten mus i stallet och fått höra på deras tjatter...

3 kommentarer :

Anonym sa...

Dom snackade bara killar.....
Jag vet vad dom heter, för jag var en mus.

Anonym sa...

Jag tror mig veta att nå´n heter Viktor, är det sant?

Unknown sa...

Åh hoj! vilken julklapp ni fick ifjol då!!!