tisdag 15 december 2009

Konstigt

Ja, det känns konstigt! Andra än syrran och jag får rida "lilla Novagumman". Förut var det bara syrran och jag som red henne, nu har Emilia, hennes kompis, Nora och förstås Tilda ridit Novis.
Det är ett stort steg för mig att låta andra rida henne, det kanske låter fånigt, men så är det. Nova är ju vår lilla gullesnutt!!!

Ikväll har Tilda ridit henne, jag har varit och inhandlat lite julklappar. Livet består inte bara av hästar, även om jag önskar att det vore så. Tänk att få va i stallet hela dagarna och ha massor av pengar, då kunde även syrran få sin älsklingshäst. Det önskar jag mig i julklapp, fniss! Närå det är bra som det är...

4 kommentarer :

Urra sa...

Ok, då kan jag önska mig mer tid, pengar och då kan jag köpa mig en häst för mig. Det är nog främst tiden jag behöver.

MoM sa...

Vad generöst av dig. Du skulle alltså köpa häst till din syrra om du hade mycket pengar. Tänk på att de flesta som har pengar blir snåljåpar. Tanken är visserligen väldigt god. Snacka med din man så kanske han kan hjälpa till med tips på travet. Annars kan jag rekommendera trisslotter, ha,ha.

Urra sa...

Eller så kanske barnens mormor och morfar får hjälpa till att betala det de köpte till barnbarnen. Det var väl en bra idé? Deras morfar skulle väl även kunna ge sig ut på nån körtur med lillen oxå?

Maria sa...

Låter KANON!