onsdag 24 juni 2009

Kanonpigg!


Idag är Love lycklig när Tilda ska köra honom. Han älskar att bli körd.


Jag på Nova, Karin på Trolle och Tilda som kör Love i bakgrunden. Hästarna var jättepigga trots värmen. Nova kunde inte skritta, hon småtrippade så gott som hela tiden. För att inte tala om travandet, jag bara väntade på att hon skulle explodera. Men det gick bra, men en liten "brallning" blev det. Men det må väl vara ett friskhetstecken! Vi höll oss runt travbanan, det kändes liksom säkrast med tre aspigga hästar!


Fräsch häst, eller hur? Duschad och nyrullad typ tio gånger. Imorgon är det faktiskt Loves 11-årsdag, då blir det tårtkalas igen! Men först ska jag hämta Lilly i Hassela, hon är nämligen på golfläger.

2 kommentarer :

Jörgen sa...

Räkna med mig på kalaset! Jag tror jag börjar gilla att gå på "häst-tårtkalas"...

M o M sa...

Gratta Love så mycket. Världens sötaste häst blir ju elva. Kul att höra om Nova. Nu får hon hålla sig frisk länge, länge.