onsdag 6 november 2013

Kvällstur på Nova

Har skrittat ut på Nova ikväll, mysigt. Hon kändes pigg och spänstig i skritten, när jag kom upp till skogen så provade jag att trava. Hon kändes lite stapplig så jag saktade av till skritt, provade trava igen efter en stund då kändes det helt bra. Så nu håller vi tummarna att hon är okej, tyvärr kändes det lite konstigt i bakdelen nerför sista backen innan vi var hemma. Får se hur hon känns imorgon.
Det är mörkt i skogen nu, tur att jag fick en bra pannlampa av karln min i födelsedagspresent!
Dixie har fått två nya sår idag, men dom såg fina ut, så de borde inte ge nå problem.

Love är glad, go och pigg igen :-)

Så här snyggt och blått är mitt ben idag efter att ha blivit sparkad igår. Tur att det träffade där det gjorde...

1 kommentar :

MoM sa...

Den vaden ser inte så rolig ut, aj, aj.