söndag 12 augusti 2012

Yes!!!


Nu är jag på "banan" igen (tror jag)! Lilly och jag har gjort mina ryggövningar tillsammans idag, kul med sällskap. Fyra dagar har jag gjort mina övningar denna vecka, började med färre övningar, men idag gjorde jag alla, så nu jäklar!

Vi har skrivit kontrakt på en ny stallplats, och flyttar hästarna den första september, hoppas att dom och vi kommer att trivas...

Jag har sovit skapligt i helgen, så kanske, kanske håller det på att vända och jag får lite energi och styrka tillbaka :-)

3 kommentarer :

Kerstin sa...

Vart flyttar ni?
Håller tummarna att ryggen håller nu!

MoM sa...

Håll i det här med ryggövningarna nu. Det betyder en hel del om ryggen får träning så den hänger med.

Urra sa...

Bara fortsätta att hålla i ryggövningarna så ska du se att du nästa sommar kan påta i din nya trädgård :-)