måndag 6 augusti 2012

Hästarna är skodda hos "hovis"

Syrran har tagit med sig Love och Nova till hovslagarn så nu är dom skodda. Love har fått skor fram, han har varit så ömfotad hela sommaren, så nu fick han skor. Hästarna ska få gå på bete hos "hovis" denna vecka... Syrran är i stugan, som ligger nära "hovis" stall, så nu kan syrran rida även fast hon är i stugan, kul!

Själv har jag jobbat min första dag efter min s.k semester, det har gått bra. Jag tror att jag har ridit typ sju gånger på hela semestern, resten av tiden har jag haft ryggkrångel :-(

Men vi avslutade i alla fall semestern på ett bra sätt... Hela familjen, även storasyster Felicia har varit på Furuvik med övernattning på hotell. En riktig semesterhelg, skitkul :-)


Finaste tjejerna, Lilly och Felicia...

2 kommentarer :

Urra sa...

Dom är ganska lika varann. Kom ihåg att göra ryggövningarna nu när du inte rider heller, så du håller den i trim.

MoM sa...

Vilka fina tjejer, nå´t att vara stolt över.
RYGGÖVNINGAR var det då.