onsdag 22 augusti 2012

Förberedelser

Vi förbereder oss för flytten av hästarna. I måndags var syrran och Henke och tog bort undertråden i den ena hagen. Ikväll har jag varit och tagit bort tråden i "vinterhagen", nu är det bara hagen som hästarna går i kvar. Den får vi ta ner efter att vi har flyttat dom, flytten sker nästa lördag.

Syrran red Nova i skogen, jag tog med mig Love och mötte dom när jag var färdig med hagen.


Lovis

Ryggövningarna är gjorda, härligt! Det är viktigt att jag inte slarvar med dessa nu när man bär på alla nya barn hela förmiddagarna...

5 kommentarer :

MoM sa...

Love har fått röra på sig en hel del idag då.

Maria sa...

Ja, jag hörde att ni hade varit där med Linn och Maja, mysigt!

Vinnarskalle sa...

Fin bild du lyckats ta på vårat lilla charmtroll! :-)

Urra sa...

Min tur i skogen gjorde susen med mitt humör och ork.

svea-karin sa...

söt häst :)