torsdag 23 juli 2009

Skrittur

Nova var retsam mot mig idag igen. Jag hade precis berättat hemma att nu kommer hon på en gång när jag ska hämta henne. Men inte idag minsann, jag fick jaga henne. Hon verkade bara skratta åt mig...

Syrran mår bättre, skönt! Vi tog en liten skrittur mot Sommartjärn. Som vanligt började det regna innan vi var hemma. Det är sommarens väder det...

Imorgon ska vi upp tidigt och rida. Syrran ska åka söderut för att möta upp resten av familjen. Hon blir borta drygt en vecka.

2 kommentarer :

Urra sa...

Vad snabb du var att göra ett inlägg. Jag känner mig mycket piggare efter ridturen, men pajen var inte så god som jag förväntade mig. Ska jag skita i semestern och vara hemma och rida istället??? Det vore kanske inte så dumt.

Maria sa...

Ja, jippi skit i semestern!!! Tyvärr blir nog inte din familj så glad då!

/Maria