söndag 7 oktober 2012

Superhelg

Jag har verkligen haft en bra helg, och det bästa med helgen är att jag har kunnat sova, äntligen!
Lilly och jag började dagen med en toast från McDonalds i bilen mot hästtävlingarna på Kungsnäs.

Där kollade vi på Lillys klasskompis Tove som tävlade sin fina ponny Puzzel, dom nollade i sin klass kul.

Sedan for jag upp till vårt stall för att mocka och rida Nova som syrran hade skrittat fram i skogen med Linn och Love. Jag red lite mjukgörande arbete på ängen det gick sådär.

Hm, det syns på Novas outfit att det är syrran som har fixat iordning henne... Röd vojlock och blå benlindor, nästan så att jag tänkte byta benlindor på henne ;-)

På eftermiddagen var Henke, jag och karln min till LD för att markera upp var vår tomt ska vara. Ååå jag vill flytta dit nu, kan inte allt bara vara klart imorgonbitti!!!

Ja, nu må alla förstå vilken härlig helg jag har haft, den var ju dessutom en dag längre... Nu är det bara att se till att veckan blir lika bra!

2 kommentarer :

Urra sa...

Det är bra träning för dig att inte matcha fullt ut jämt :-) Härligt med en bra helg och då har inte vädret varit det bästa heller. Bara att hoppas att veckan blir lika bra.

Elisabeth sa...

Vad spännande att bygga! Förstår att man vill att det ska bli klart på nolltid. Blir vi grannar tro?