onsdag 24 oktober 2012

Jag är en stolt mamma

                  Har ikväll varit på utvecklingssamtal med Lilly.

Tur att jag har min fina dotter, så att jag kan få vara stolt över något. Hon får så mycket beröm från skolan, det går bra för henne i alla ämnen, plus att hon är en fin och social tjej. Kan man få en bättre unge? Så nu är jag stolt!

Vad gäller hästarna så är det inte lätt att rida nu. Lilly och jag var ute och red igårkväll, det är verkligen mörkt ute. Vi hade pannlampor, men det kändes ändå svårt att se något, nästan lite läskigt när man travar.

I måndags red syrran Nova och idag har Ingela och Ida ridit. Imorgon hinner jag nog rida medan det är ljust, ska bli härligt. Tror vi kör ett intervallpass då, eller kanske kan vi ta ett dressyrpass på gräsplan, vi får se.

2 kommentarer :

MoM sa...

Vad underbart att höra så positiva ord. Du har all anledning att vara stolt. Hon är en supertjej, våran Lilly.

Urra sa...

Du har väl mycket annat att vara stolt över oxå. Sen är nog det största och bästa att kunna vara stolt över sitt barn. Då framförallt att hon är en fin och social tjej. Ett ytterligare plus att hon är duktig i ämnena såklart.