torsdag 25 oktober 2012

Ridit med mamma

Eller jag red och mamma följde med på en promenad så hon fick se våra fina ridvägar och så att vi fick träffas, vilket inte händer så ofta. Det var riktigt mysigt, Nova var pigg och glad, mamma är en van motionär så det funkade bra :-)

Min underbara mamma levererade även tre pajer som jag fick i födelsedagspresent!
Dom ska jag bjuda på imorgon när mitt gamla stallgäng kommer på besök, det känns appirrigt.
Det är Perssonsgänget, som vi kallade oss när vi var unga... Vi höll till i samma stall typ mellan slutet av 70-talet till mitten av 80-talet. Det ska bli riktigt kul att träffas, tyvärr är vi bara sex av tio stycken, men, men vi ska ju i alla fall träffas. Och nu är vi vuxna, hm!
Jag kommer att vara appirrig imorgon...

2 kommentarer :

Urra sa...

Vad härligt att du och mamma fick lite tid tillsammans. Hon hade ju kunnat köra Love.

Det kommer gå bra imorgon. Blir vi bara sex?

MoM sa...

Ja, ja Urra, glöm din dröm. Köra Love, kommer aldrig att ske.

Vadå pirrigt, dett kommer att bli hur kul som helst.