söndag 28 oktober 2012

Nova vilar och transportdäcken är bytta

Nu ska Nova få sin årliga vila. Det är hårt i marken, snön har kommit och Nova har inga broddar. Därför beslutade vi att hon ska få vila nu. Vi hade egentligen tänkt rida henne någon vecka till, men du bestämde vi så här. Det blir bra, vi ska passa på att ge hästarna influensaspruta och Maja ska komma för att ge Nova KS-behandling. Jag har oxå kollat med "hovis" om han har möjlighet att komma och sko tidigare, annars blir det inte brodd förrän den 22/11.

Syrran och jag har bytt däck på transporten, nästan helt själva... Bra gjort va???

4 kommentarer :

MoM sa...

Superbra gjort. Kvinnor kan!!!!!!!!!!!!

Urra sa...

Det blir nog bra med vila nu. Påminn att jag ska ringa vet om spruta.

vinnarskalle sa...

Jag är imponerad! Synd att jag redan hunnit byta på vår bil...

Kerstin sa...

Super duktiga!!
Sv: Blir säkert toppen, men känns botten... :(