torsdag 18 oktober 2012

Bra med blogg

Nova har varit lite grinig till och från när man borstar henne. Idag var hon riktigt, riktigt grinig hon hyttade tom när jag borstade henne under magen...

Jag gick tillbaka i bloggen och kollade hur det var i fjol vid den här tiden. Hon var likadan då, sur och grinig, vi kände inte alls igen henne.

Maja ska komma och ge henne behandling om nån vecka, sedan ska hon få vila. Det blir nog bra...
Hon var superpigg att rida och väldigt fjantig. Däremot var hon jättesvettig efter ridturen.

Nu ska jag sova, har varit hemma från jobbet i några dagar, idag har jag jobbat så nu är jag dötrött.

4 kommentarer :

Urra sa...

Då har vi förkylningen då, förmodligen höstdepression

Urra sa...

Märks att jag är trött. Självklart ska det stå "förklaringen" och inte "förkylningen"

MoM sa...

Stackars Nova och hon som inte kan klaga heller.

Tua sa...

Många hästar reagerar lite så i samband med pälssättning!