tisdag 4 september 2012

Våran kvalitetstid är tillbaka


Nu får Lilly och jag vår kvalitetstid igen eftersom Lilly får låna Russin på tisdagar. Vi har långa, många och bra samtal under våra ridturer. Tror att både Lilly och jag uppskattar dessa.
Lilly fick jobba på bra för att få igång Russin i galopp, men hon gav sig inte. Annars är det en underbart snäll ponny... (Tror att vi har hittat en fin, gullig och snäll ponny som är till salu, men vi borde verkligen inte köpa en till förrän vi har eget stall, eller!?)


Det är extra mysigt att rida efter Ljungan, precis som jag gjorde som barn...

Tack snälla syrran för att du skjutsade oss till stallet.

3 kommentarer :

Urra sa...

Jag var in och kollade annonsen igen och jag bara vill ha

MoM sa...

Sakta i backarna!

Tilda sa...

Vad kul att ni får låna honom en gång i veckan.

Åh, säg inte sådär, då blir man ju nyfiken ju!! ;)