lördag 8 september 2012

Min underbara dotter...


...bjöd på en supergod middag ikväll, Urras filégryta, pasta och en grönsallad, mums!

Jag har varit och kollat på syrran och Nova som hopptränat för Gunilla Nylander idag. När jag kom hem lätt frusen och lite febrig, säger finaste dotter att hon fixar middagen så jag kan ta ett varmt bad. Har man lyckats med uppfostran, eller?! Jag gjorde som hon sa, det var så härligt och maten blev superb. Tack finaste dottern min!

En liten filmsnutt på syrran och Nova kommer lite senare, Nova tyckte det var skitkul!
Nu ska dotra och jag se Körslaget i sängen med ett glas rött, njuuut...

6 kommentarer :

Urra sa...

Härligt, det var du verkligen värd. Dessutom kan du vara stolt över din dotter. Först går hon med lillkusin på Birsta City eftersom Linn inte vill följa med när jag ska träna. Sen fixar hon maten hemma, underbart. Det ser dessutom väldigt gott ut.

Maria sa...

Ja, jag är "apstolt", hon kan verkligen om hon vill min tjej!

Anonym sa...

Underbaraste Lilly, vad säger man. Först barnvakt till "köpglada" Linn sedan en riktig mästerkockmiddag till familjen. Bra jobbat, skickar kramar till henne.

MoM sa...

Anonym är MoM, gick lite för fort.

Karln hennes sa...

Kan intyga att maten var supergod!
För att inte alla ska tro att jag var bortrest eller nåt så vill jag tillägga att karln bjöd på drink med tilltugg till badet, samt tog reda på disken efteråt... ;-)

MoM sa...

Underbaraste karln din, han kan oxå, väldresserad eller?