onsdag 14 december 2011

Ett litet minus för Mistral


Dax för en ridtur...

Karin och jag har ridit ikväll det blev en tur efter isiga gator. Jag red Mistral, blev lite besviken på honom ikväll därav minuspoängen. Vi skulle rida förbi en liten väderkvarn, den var superfarlig... Jag fick till slut hoppa av för att få förbi honom, jag har liksom trott att han inte skulle vara rädd/fjantig för något. Mm, där fick han sitt första minus av mig...

Nova och Love har jag inte hunnit göra något med idag. Tilda red Nova igår, hon hade skött sig bra, kul!

Imorgon får nog Mistral vila så tar jag en tur med Nova, Love borde oxå få göra något. Får se hur mycket jag hinner imorgon.

Nu ska jag sova, känner mig lite slut faktiskt. Det har varit en lång och intensiv dag, god natt...

2 kommentarer :

Tilda sa...

äh, nått måste man ju få vara rädd för ;) Det är ju Nova också ^^

Urra sa...

Det var precis det jag tänkte skriva Tilda. Eller iaf, det är svårt att få tag i den helt perfekta hästen.

Tur vi tänker lika Tilda :-)