lördag 3 december 2011

Detta är livet


Började morgonen med att åka och släppa ut hästarna tillsammans med syrran och Lukas. Mistral var lugn och sällskapssjuk...


Love har fått en kompis, dom stod och åt ur samma hö-hög, kul!


Hästarna har delat upp sig, tjejerna äter tillsammans och killarna tillsammans...
Det är helt sjukt vad jag uppskattar all tid som jag är uppe i stallet med hästarna, det är livet det! Fattar inte vad jag gjorde innan vi skaffade häst igen, allt annat kommer som i andra hand. Jag riktigt känner "må-bra-känslorna" som kommer när jag umgås med dessa djur. Ska snart upp igen för att fixa och dona lite, jag kan inte få nog ;-)

5 kommentarer :

MoM sa...

Nu är det dags för din man att vinna storkovan så att du kan tillbringa ännu mera tid med dina älsklingar.
Konstigt, jag har alltid trott att killar gillar tjejer!!!!

Urra sa...

Tänk om vi hade ett eget ställe med massor av hästar.

Maria sa...

Ja, du Urra den tanken har slagit mig flera gånger idag och jag mår såå bra när jag tänker på det! Jag vill ha ett eget place... Nu har jag fått en till häst, så nu är det bara en gård som fattas...

Anita sa...

Härligt att se så mycket glädje. Lycka till med den nya hästen! Och fortsätt önska - Jörgen tippar nog in en högvinst snart.

Kerstin sa...

Hoppas allt går bra med nyingen nu, verkar iaf som om han trivs. Fin är han ju också.