lördag 6 augusti 2011

Nova och Kimberly


Kimberly och syrran, Nova och jag (mindre bra bild).

Syrran lånade en pigg Kimberly, vi red upp mot Södra. Det var härligt och det gick bra.

Jag har börjat tveka på att köpa Acke, det är en helt underbar ponny. Men han kostar ganska mycket med tanke på att han har haft detta problem ett par gånger. Man vill ju köpa en ponny som håller, men han är som sagt helt perfekt på allt annat... Det är så himla jobbigt och jag tror det är lika jobbigt för hans ägare, så fina människor...

2 kommentarer :

syrenen.e sa...

Hejsan!
Acke har verkar ha sovit gott i natt, han fick sällskap av stallkatten för att inte vara ensam. Han får stå inne till i morgonbitti för att sedan gå i sjukhage. Jag kommer att bygga den i närheten av den hage där hans gamla kompisar bor. Det har gått bra att få i honom medicinen, han bara slurpar i sig betfor och äpplen blandat med pulvret. Ha det så gott!

Urra sa...

Vilken tur att han fick komma hem så ni fick i han medicinen. Han kan inte gilla mig och vår betfor. Eller så kan jag skylla på att jag missade äpplena (tror jag gör det, känns bättre så). Vilken tur att han fick sällskap av katten så han kunde sova lugnt.

Krama honom från mig.