torsdag 23 april 2009

Hunnit göra massor...

Idag har Nova blivit skodd och Loves skor har tagits av, så nu är han barfota.
Får se hur det går, risken är att han blir lite ömfotad så här i början, den lilla stackarn...

Jag slutade tidigt idag så jag hann ta ut Nova på en liten skrittur innan jag hämtade min dotter på skolan. Vi åkte hem och hon bytte om till ridkläder sen bar det av till stallet igen med lite muffins och dryck. Lilly red runt travbanan det gick bra, men hon var lite spänd för hon tycker inte om när Nova gnäggar (vilket hon ofta gör). Medan jag borstade Love (han tappar massor av hår nu), lekte Lilly med stallkatterna, det tycker både hon och katterna är roligt.

Ikväll har vi hunnit på Blåbergstippen för att slänga skräp och även hunnit tvätta bilen, härligt att få lite gjort här hemma också...

3 kommentarer :

Jörgen sa...

Vilka fina bilder! :-)

Anonym sa...

Vilken vacker bild, hon är bra fin min systerdotter, kram.

M o M sa...

Håller med föregående talare.