onsdag 27 maj 2015

Det rullar på...

...och i alla mår bra! Hästarna får variera mellan vinter och sommarhagen, på så sätt får dom tid på sig att vänja sig vid gräset.

Lilly och jag var upp till grannstallet på WE-träning i lördags. Det var hemskt väder, blåst, regn, hagel och sol med jämna mellanrum. Men det spelar ingen roll, det var absolut Novas och min bästa träning, jag kunde rida med "lansen" och Nova satt en hov på bron. Det är stora framsteg för oss det. Lilly och Dixie skötte sig galant, dom fixade allt utom bron, där hade Dixie lite väl bråttom.

Imorgon ska Nova och jag iväg till NRF på sista WE-träningen, ska bli kul! Jag kommer nog att sakna våra torsdagar, trots att det blir lite stressigt att hinna iväg.

2 kommentarer :

Urra sa...

Du har bytt head, snyggt.

MoM sa...

Håller med Urra, snyggt. Kul att ni håller igång med WE, det mår både ni och hästarna bra av.