måndag 11 maj 2015

Nova 11 år!

Idag fyller Nova elva år, hon är stortjej nu! Blir tyvärr ingen tårta, men lite gott i krubban ska hon allt få och en ny mineralsten och pälsglans! Då blir hon nog glad :-)

Henke och jag har börjat fixa till slänten ner mot ena sommarhagen...

...lite gödsel på, så nu är det bara att så lite gräs!

Tredje WE-träningen är avklarad, det var absolut sämsta gången... Men kanske är jag lite knäpp, för jag tyckte det var roligt ändå!
I lördags fixade jag lite WE-övningar hemma så att vi kunde "tjuvträna" lite. Det gick mycket bättre på hemmaplan (även om inte allt funkade). Love blir ompysslad i solen av sin medryttare, gissa om han njöt!

Nova ser så glad och busig ut på denna bilden, vår fina elvaåring!
Imorgon fyller min kära lillasyster år, hela 43 år!

På onsdag ska syrran åka med Dixie till veterinären, hon går fortfarande orent...

2 kommentarer :

Urra sa...

Vilka fina bilder. Är det Jörgen som tagit dom från huset?

Maria sa...

Ja, Urra han stod på vår altan och fotade!