söndag 19 januari 2014

Sköna söndag!

Dagen började inte så värst bra. Började läsa en "jobb-bok" och det kändes mest bara trist och bläkigt! Men boken var faktiskt bra och jag fick nog en liten "jobb-kick" ändå! :-)
Sedan har dagen varit helt fantastisk!!!
Kolla in "ranchen", vilket fantastiskt ställe vi bor på!
Det var alltså jag som red Dixie idag (Nova lånades ut). Syrran har haft ett otroligt tålamod med denna tjej i lydnad och dressyr. Shit, vilken pigg och segstark ponny hon är... Väldigt olik Nova! Gissa om det känns häftigt att kunna rida runt omkring där man bor!!!
Jag njuter och min man likaså. Här rider Dixie och jag upp till honom när han grejar med trucken!
Lilly kom ner till stallet och tog ut Lusen på en promenad i koppel. Han är ju så himla söt...
Karln min hjälpte till med lite stallsysslor...
...som belöning blev det varm dryck i fikarummet/kattrummet!

2 kommentarer :

MoM sa...

Det skulle vara söndag hela veckan lång.

Urra sa...

Härlig söndag ni har haft, lycka.