fredag 28 juni 2013

Semester och skadad ponny

YES, nu är semestern här, lika efterlängtad som alltid!!! Denna semester har jag dessutom fullt upp, vilket säkert är bra för mig, slipper nog ha problem med ryggen så länge jag har kroppsarbete att sysselsätta mig med. Och det lär jag ha denna sommar! :-)
Dixie har gjort illa benet i den nya hagen. Vi lär nog inte få uppleva en sommar med fullt friska hästar, hm...
Det ser värre ut än vad det är... Hon har blött mycket, men såret är rent och fint. Vi har tvättat rent och kollat hur hon går och springer. Vi kan inte se någon hälta, så nu får vi hålla tummarna att hon har ett bra läkkött!

1 kommentar :

Kerstin sa...

Oj då, men som du säger, ser nog värre ut än det är. Ha så trevligt under semestern och glöm inte att njuta också.
Sv: Toppen att täcket passade, ska du ha ett 125cm så hojta till.