torsdag 13 juni 2013

Blöta hästar

Regn, regn, regn och våra hästar har inget stall, stackars dom. Jag gick in i skogen och hästarna följde efter, skulle vilja att de stannat där. Men när jag gick ut ur skogen följde dom såklart efter. Knäppisar dom har både lä och regnskydd i skogen, ändå väljer dom att stå ute på ängen.... Tog en femtio minuters promenad med Love i spöregnet idag, inte så kul, brrr! De andra två har vilat och är det ett sånt här väder imorgon, så får de vila då oxå!
Lilly har gått ur åttan idag med riktigt fina betyg, hon är så ambitiös min tös. Och jag är såklart apstolt över att få vara hennes mamma. Så nu blir det lite tårta och film!

2 kommentarer :

MoM sa...

Kanske om du kan sluta prata med dem så följer de dig inte. Bra tips va!
Lillygumman är bara bäst.

Kerstin sa...

De går undan när de känner för det. Mina går in i vindskyddet efter ett tag, men inte om jag är i närheten. ;) Igår när jag kom hem så stod Hero i skyddet och de andra ute och åt. Lade inte på täcken eftersom jag är optimist och trodde det skulle klarna upp ist. ;)