lördag 3 november 2012

Gott avslut på en lyckad dag

Jag for såklart tillbaka och jobbade lite mera efter lunchen. Det gäller att passa på när vädret är så fint, själen njuter och kroppen säger okej!
Mamma dök upp och hjälpte till, här tillsammans med Ann-Britt (syrrans svärmor). Det är extra kul att jobba när många trevliga människor är med...
Syrran är ju vältränad och behöver jobba lite extra. Jag fick henne att göra knäböjningar med vikter!    
Hästarna ska ha sitt oxå, mockning, mat och vatten, även detta är avklarat...
Nu till det goda...vilket underbart vin Puteus, Italienskt. Detta kan jag varmt rekommendera, tror att det är det godaste jag druckit. Vad vi åt till tänker jag inte berätta, det blev väldigt enkel köpmat.

Nu ska jag bara sitta i vårt mysiga uterum, lyssna på lite härlig musik och smutta på resten av vinet. Mmm, lördagkväll.

1 kommentar :

Urra sa...

Jag känner mig ganska nöjd med vårt jobb idag. Hoppas du får hjälp med vinflaskan. Tack för idag