lördag 3 november 2012

Det här är livet

Vilken underbar förmiddag jag har haft. Jag älskar verkligen att "jobba" på detta vis och på detta ställe... Gissa vilket ställe;-)

 Hi, hi inte så svårt att gissa va, LD såklart!!! Här håller familjen Bengtsson på att flytta höbalar...

  Bra arbetsfördelning tycker jag!

 Nu har även syrrans svärfar och svärmor anlänt för att hjälpa till. Lukas har kommit igång med att köra grävarn, vilket han gör på ett imponerande sätt...

 Här har syrran och jag dragit ihop två högar med sly och en hög med ved, innan vi for hem var högarna minst dubbelt så höga. Jag kan säga att det är ett rejält styrke och motionspass, helt underbart! Gott med lite fika paus oxå:-)

 Snacka om styrketräning!!!

 Här fotar jag från "vårt hus", vilka underbara vyer.

När jag kom hem hade Dumle besök av en väldigt nyfiken katt. (Är det Doris, Malin?)

Nu blir det till att luncha, får se om jag åker tillbaka och jobbar lite mera sedan. Skulle verkligen vilja, då det är medicin för själen, men jag vet inte riktigt om kroppen pallar, hm.

2 kommentarer :

MoM sa...

Vi vet vad du gjorde. For tillbaka och fick mer näring för själen.
Verkligen stolt över våra två arbetsmyror. Tungt jobb det där men för er går det som en dans. Bra jobbat!!

Urra sa...

Jag känner mig lite sliten nu. Fast det är en härlig känsla.