torsdag 5 april 2012

Mistral får KS-behandling


Januari-12

Idag har Maja varit och behandlat Mistral. Det satt bla. fast i bakdelen, korset och nacken. Hon frågade även hur han var i munnen när vi red... Vi upplever att han blir stark i munnen, typ att han segdrar. Det förstod hon och det borde bli bättre om hon har fått honom att släppa. Ska bli intressant att se hur han känns nästa vecka...

Jag har oxå varit och fått mig en behandling, för mig "sitter det fast" mest i bäckenet. Maja tyckte att hon fick mycket att släppa, ska bli kul även för mig och se hur jag känner mig om några dagar.
Hon tror att jag någon gång måste ha ramlat rejält och skadat ryggen, då främst på vänster sida. Och med tanke på alla gånger jag flög av hästar när jag var barn, så är det nog inte omöjligt.

Nu helg och lång ledigt. Så Glad Påsk på er alla!!!

2 kommentarer :

MoM sa...

Vilken sida var det du bröt nyckelbenet på när du trillade av? Var det vänster?

Kerstin sa...

Måste ta mig i kragen jag med och få en KS behandling, vet inte hur många som rekommenderat det nu när min migrän varit som värst...