söndag 22 april 2012

Lite hästande i helgen

I fredags, var jag bara upp och tog in hästarna på kvällen...

Igår, var jag sängliggandes hela dagen. Sprängande huvud och nackvärk, inge kul alls!

Idag, mår jag bättre. Var upp med syrran och Lilly till stallet. Jag red ett lättare dressyrpass för syrran. Jag fick till riktigt bra galoppfattningar och avsaktningar.
Syrran och Lilly tog med sig Mistral och Love till ridplanen. Dom gick och strosade omkring medan jag red. Idag var dom inte på någe bushumör, däremot på goshumör...


Här gosar dom med varandra medan jag red...

(Syrran & Henke har tagit av Love framskorna, dom var lite lösa. Så han kan lika gärna få vara utan, kanske tar vi bakskorna någon annan dag).

1 kommentar :

Caroline sa...

SV: Okej, det kan jag absolut göra :) vi får höras närmare om någon dag när jag/vi kan komma och hämta den och du får täcket isåfall. :)