söndag 15 april 2012

Lördag och söndag

Igår var det Lilly och jag som hade "stalltjänst". Lilly skrittade Mistral och jag tog en promenad med Nova. På så sätt fick jag också lite motion... Allt gick hur bra som helst!
Efter detta var jag ute och fixade hemma på gården, det ser riktigt fint ut nu.

Idag var syrran, Lukas och jag till stallet. Lukas red Love bort till ridplanen sedan släppte vi honom där tillsammans med Mistral. Nova fick arbeta som vanligt, vilket hon verkar trivas med... Syrran gymnastikhoppade henne, böjningar och lydnad under roliga former var vad som stod på schemat. Båda två skötte sig superbra! Hon är så otroligt positiv våran Nova och vill så väl, kul!!!

Mistral och Love fick värsta busrycket och hade hur kul som helst. Film kommer senare...


Här är dom i samlad trupp alla tre...

Här kommer en film på syrran och Nova:

1 kommentar :

Urra sa...

Håller med dig om att mina skänklar fladdrar som bara den. Önskar jag kunde räta upp mig ännu mer. Sen ser jag att hon gapar och drar en hel del efter varje språng.

Fast jag tycker hon gjorde det bra idag och kul var det.