söndag 26 juni 2016

Midsommar mm

Ridningen på NRF tisdag och onsdag gick oxå bra, fast jag hade inte samma brakänsla som i helgen! Det roligaste av allt efter dessa två kurser är nog ändå att vi har fått så mycket beröm och komplimanger över hästarna, det ska jag njuta länge av!

Men det har hänt fler, ännu bättre saker...mamma går ju på cancerkontroller med jämna mellanrum, och även denna gången är hon FRISK!!! Så himla skönt och 71 år fyllde hon häromdagen, vår fina mammi!
Midsommar däremot blev lite annorlunda...det var nämligen riktigt fint väder, vilket är väldigt ovanligt! Vi firade i stugan som vi gjort de senaste åren!
Dessutom hade karln min och jag varit gifta i 10 år i midsommar. Grattis till oss!!!
Nu jobbar jag bara en vecka till, sedan har jag fem veckors semester, så härligt!

1 kommentar :

Urra sa...

Grattis till dig och Jörgen, 10 år sen, inte illa. Det hade jag missat att ni har jubileum. Ja, helt otroligt vilket väder det har varit i helgen så underbart. Och just nu ser jag hur du har sjunkit ner i soffan som ni har på altanen med en pläd runt benen och solglasögon, det är härligt.