lördag 18 juni 2016

Må Bra-helg

Då är äntligen "kurs-helgen" här, som jag har längtat. Syrran och jag tar med oss hästarna NRF och ska tillbringa helgen med detta program där. Får göra ett inlägg efter helgen för att berätta hur det varit

Lusen har varit på fågeljakt... Jag hann precis stänga altandörren innan han slank in med pippin, puh!

Har varit ute på en tur med finaste hästarna våra. Både Love och Nova tyckte det var roligt att springa på i skogen tillsammans. Nova i galopp och Love i sin snabba trav, en mysig tur! Syrran var med till fots, så hon fick sig ett motionspass.
Vi har även tränat för Karin Ingelsson (Linneas mamma, Linnea har flyttat söderut). Det var ett givande träningspass, Karin liksom alla andra tränare som jag ridit för poängterade såklart att jag måste sluta dutta med skänklarna hela tiden! Vilket jag vet så väl, ändå gör jag det, fasen å!!!

Ha en bra helg alla, det tänker jag ha!

3 kommentarer :

MoM sa...

Nu ska ni "Ulrika o du" njuta riktigt mycket på Nrf, se till så att hästarna också får det bra. Efter yogan kommer du att ha kraft att rida utan att skänkla så in i bomben, ha, ha.
Bra gjort Lusen, eftersom din "stormatte" är så rädd för fåglar är det perfekt att du minskar skaran.

Ulrika sa...

Det verkar var en härlig hästhelg!

Urra sa...

Jag är så trött och avslappnad efter den här helgen. Vill inte göra nånting. Fast det var en härlig helg som gick alldeles för fort