söndag 8 juni 2014

Veckan som varit...

...har varit hemsk!!! Men vi har mycket att vara tacksamma för och det är jag, även om det är mycket jag skulle kunna vara utan om allt bara fått vara som det var för två veckor sedan.

Ranchlivet rullar på som vanligt i alla fall...
Hästarna har börjat få gå på bete under dagarna. Vi har delat upp dom, Nova och Dixie går tillsammans...

...Kimberley och Love går tillsammans i en annan. Mest för att Kimberley precis blivit avmaskad så dom får gå i en mindre hage som mockas.

Lunch hemma hos oss i solskenet med syrrans familj och finaste mor och far. Så himla mysigt!

Stallchefen Henrik håller på att skotta bort jord, för där ska paddocken vara. Jag lääängtar!

Jag har fått fantastiskt vackra röda rosor av karln min, lite uppmuntran tror jag. Så fina!

Stallkatterna kommer in med jämna mellanrum och myser lite, så gosigt!

Idag hoppade Lilly med Dixie, det gick så bra!
Syrran har tagit sig iväg tre dagar denna vecka med Dixie och tränat. Nu börjar det synnas resultat av deras träning, de två sista gångerna såg det riktigt bra ut.

Nova och jag har oxå varit och tränat två dagar denna vecka, det är så roligt. Men det tar sådan tid att måsta åka iväg för att kunna träna. Men just nu är det så, bara att transportera pollarna och åka iväg.

2 kommentarer :

MoM sa...

Vilka härliga inlägg du gör. Bilderna är helt fantastiska. Nu kämpar vi på med både jobb, familj, pållar och det som ger energi. Inget annat är värt nå´t.

Urra sa...

Kul med ett inlägg även om det inte är så positivt. Men härliga bilder är det iaf.